In urma lansarii comenzii dumneavoastra  online sau telefonic veti primi, in cel mai scurt timp, un e-mail de confirmare. 

Plata si livrare: Pentru detalii despre costul transportului si timpul de livrare, va rugam sa contactati departamentul de relatii clienti Proferma la numarul de telefon:  0730230771

Important: livrarea produselor este asigurata in limita stocurilor disponibile in depozitul nostru sau al furnizorului, cu transport special, in functie de greutatea produselor.

  • În cazul produselor a căror greutate depășește 20 kg, costul transportului se va calcula separat, în funcție de numărul de kilometri parcurși în afara ariei de acoperire a firmei de curierat si plata se va face în avans in contul bancar al companiei.
  • La livrarile facute prin firma(e) de curierat rapid, coletul va ajunge la dumneavoastra in termen de 24 – 48 de ore de la expedierea lui de catre firma noastra.

Modalitati de plata:

  • Cu OP (ordin de plata) – pe baza facturii emisa catre dvs. In acest caz livrarea produselor se va face dupa confirmarea platii.
  • Ramburs, la livrare, in baza buletinului de expeditie prezent pe colet. In acest caz factura o veti gasi inclusa in pachet, alaturi de produse.

Suma care va trebui platita de catre dumneavoastra va fi achitata direct la firma de curierat si va include:
– valoarea produselor comandate (valoarea facturata)
– taxa de livrare, dupa caz

Deoarece vrem sa asigurăm clienţilor noştri o gamă variata de produse şi preţuri accesibile, preturile pot fi diferite intre locatiile fizice din tara si magazinul online. Ne rezervam dreptul de modificare a preturilor de vanzare atat pentru comercializarea online cat si din locatiile fizice existente in tara.